Dobek
Administrator
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:55, 08 Paź 2008 Temat postu: Spotkanie Koła 8.10.2008 r. |
|
|
Witam.
oto krótkie podsumowanie dzisiejszego spotkania. Do konkretnych punktów/spraw/problemów będę tworzył dodatkowe wątki w innych działach.
1.Strona internetowa ( [link widoczny dla zalogowanych] )
*pismo do prof Górnego (z podpisem dr Harc) o możliwośc wrzucenia jej na serwer instytutu. -> jeśli jest taka możliwość prosiłbym żeby zajęła się tym GONIA. termin- do niedzieli (12.10.2008).
* wszelkie wasze pomysły odnośnie strony piszcie w temacie
http://www.knsarch.fora.pl/informacje,1/strona-internetowa-kola,12.html
2. Sekcje:
* prosiłbym o napisanie pism przewodnich z sekcji do instytucji, z którymi chcecie współpracować do NIEDZIELI (12.10.2008) do mnie na maila
( [link widoczny dla zalogowanych] )
moje propozycje:
*sekcja IPN - panna Marta Kucharska:)
*sekcja Opera - panna Natalia Dębosz
*sekcja medyczna - panna Olga Osuch i panna Kasia Ćwikła
miło mi, że się zgadzacie
co ma się znajdować w piśmie?
*prośba o możliwość współpracy Koła z .......
*co my możemy zaoferować
*co byśmy chcieli od tej instytucji
3. V Studencka Sesja Archiwistów w Piotrkowie Tryb.
impreza jest w grudniu, wszelkie informacje wkrótce:
trzeba przemyśleć:
*TEMAT REFERATU!
*i zapytać w UWr ile możemy dostać kasy na wyjazd
*zapytam Panią Harc o możliwość spotkania i zatwierdzenia tematów, bądź nakierowania na jakieś ciekawe.
4. wyjazd z SAP w październiku do Częstochowy
*musimy zapytać dr Harc o taką możliwość i szczegóły.
5. Organizacja ogólnopolskiej konferencji archiwistów (kwiecień-maj 2009)
musimy jak najszybciej podjąć decyzję czy się za to zabieramy.
do końca PAŹDZIERNIKA powinniśmy mieć zgodę inych kół archwialnych na organizację i brać się do roboty!!
oto tematy do przemyślenia:
*program (ilość referatów + dodatki i jakieś fajerwerki)
*zakwaterowanie (dla opcjonalnie 60ciu osób)
*rozrywka - bankiet i wiele wiele inncyh
*publikacja referatów po zjeździe
*finanse (sponsorzy!!!!)
*promocja zjazdu
*TERMIN!!!!
6. wyjście np na Piasek albo do Ossolineum do działu konserwacji
*czy mamy czas? jak tak to kiedy?
7. Nabór nowych członków
*jaka forma? co mamy im do zaoferowania na dzień dzisiejszy.
pozdrawiam serdecznie
Dobek
Post został pochwalony 0 razy
|
|